Jeśli martwi Cię to, że kończysz zbyt szybko w łóżku, nie jesteś sam. Naprawdę wielu mężczyzn zgłasza problemy z przedwczesnym wytryskiem. Nie jest jasne, dlaczego tak się dzieje, ale lekarze uważają, że jest to połączenie czynników psychologicznych i biologicznych.


Jeśli nie możesz uprawiać seksu tak długo, jak chcesz, istnieje kilka strategii, które mogą Ci pomóc.


Prezerwatywy

Ponieważ przedwczesny wytrysk może być wynikiem nadwrażliwości, stosowanie prezerwatyw jest prostym rozwiązaniem, które może wydłużyć seks. Prezerwatywa tworzy barierę wokół penisa, która osłabia czucie i może opóźnić wytrysk. Jeśli to nie wystarcza - możesz także wypróbować prezerwatywy, które zostały zaprojektowane specjalnie z myślą o mężczyznach mających kłopot z szybką ejakulacją. Prezerwatywy przedłużające stosunek zawierają zazwyczaj benzokainę, czyli środek, który wykazuje działanie przeciwbólowe i znieczulające. Prezerwatywy te umożliwiają opóźnienie wytrysku i wydłużenie stosunku. Co ważne, prezerwatywy lubrykantem pokryte są wyłącznie od wewnętrznej strony, co zapewnia możliwość kontrolowania wytrysku, jego opóźnienia, a jednocześnie nie wpływa na stymulację partnerki. Dla lepszego efektu można zastosować również maści z lidokainą i prylokainą, które nakłada się na żołądź penisa na około 15 minut przed stosunkiem. W naszej ofercie znajdują się także inne produkty opóźniające wytrysk.


Metoda pause-squeeze

Metoda pause-squeeze może być wykonywana podczas seksu lub masturbacji. Polega na tym, że uprawiasz seks, dopóki nie poczujesz, że zaraz dojdzie do wytrysku. Następnie wyciągasz penisa i ściskasz jego czubek przez kilka sekund lub do momentu, gdy minie potrzeba wytrysku.



Ćwiczenia dna miednicy

Twoje mięśnie dna miednicy znajdują się tuż poniżej prostaty i odbytu, i tak jak inne mięśnie można je wzmocnić poprzez ćwiczenia. Eksperci uważają, że jeśli mięśnie dna miednicy są zbyt słabe, opóźnienie wytrysku może być trudniejsze.


Aby zlokalizować mięśnie dna miednicy, zachowuj się tak, jakbyś próbował powstrzymać się od oddawania moczu i spróbuj poczuć, które mięśnie się poruszają. Aby je wzmocnić, wykonaj następujące czynności:



  • Napnij mięśnie dna miednicy - możesz położyć się lub usiąść
  • Przytrzymaj mięśnie napięte przez 3 sekundy
  • Rozluźnij mięśnie przez 3 sekundy
  • Powtarzaj ćwiczenie tyle razy, ile potrzeba.

Aby uzyskać dobre wyniki, powinieneś starać się wykonywać to ćwiczenie 3 razy po 10 powtórzeń każdego dnia.


Pozycja ma znaczenie

Niektóre pozycje, a szczególnie te, w których to kobieta dyktuje rytm, mogą przyczynić się do wydłużenia czasu trwania stosunku. Pozwól więc swojej ukochanej przejąć inicjatywę. W razie potrzeby po prostu powiedz jej, żeby zwolniła. W końcu z kim masz być szczery w łóżku, jak nie z nią?